RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Admin on Sun Mar 02, 2008 4:40 pm

TUNGGU SAMPAI KERETA LALU

Razi dan Khairul, dua orang anggota polis yang baru bertugas membuat rondaan di suatu kawasan yang agak terpencil. Sedang seronok berborak tentang kerja, tiba-tiba mereka terlihat ada seorang budak lelaki menangis di tepi jalan. Lalu mereka memberhentikan kereta berdekatan dengan budak tadi.
"Fasal apa adik menangis", tanya Razi.
"Bagitaulah kalau-kalau abang boleh tolong," pujuk Khairul pula.
Sambil teresak-esak budak tu berkata, "Tadi sebelum saya keluar mak dah pesan. Kalau nak melintas jalan tunggu kereta lalu dulu. Masalahnya dari tadi sampai sekarang tiada sebuah kereta pun yang lalu. Motor buruk ada laa."
Mendengar penjelasan budak tadi, Razi dan Khairul hanya menggelengkan kepala. Tidak tahu apa yang perlu dijelaskan


kantoi la plak...

Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah
bergaduh besar dengan maid indonesianya...maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB jap, nak tolong damaikan suasana.. maka
bertanyalah si suami ngan suara yg lembut pada isterinya..

"Apa hal ni Yang....
kenapa bising2 ni".....jawap si isteri dgn nada marah..."ni hah!!!!! seluar
dalam i hilang, tentu si Tuti(nama ni rekaan semata2) yang curi seluar dalam Gucci i yg mahal yg i beli kat ********* Beijing tuhh!!! "

Disambut pulak oleh si suami ...." alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang satu helai seluar dalam pun nak bising se kawasan perumahan. Dah, dah,nanti Abang belikan ganti yg lebih mahal dan seksi lagi..."

Berkata lagi si isteri... "Tapi bang, kalu sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau.... 10 helai !!!! (sambil tunjuk jari sepuluhnya)"

Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yg terkebil2 sejak tadi...dgn suara yg lebih lembut lagi ,si suami bertanya...."betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ? Ingat....kamu mesti bercakap benar!!!"

Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar2 yg pekat dgn pelat indonesianya pun menjawaplah...."tapi...tapi...tapi... bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!! " si suami pula..." Gluppp.."


Lawak lagi

Bapa
Man: Bapa aku hebat. Dia .
Semua orang takut ngan dia.

Ali: Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia
suruh orang tunduk, mesti orang tu
tunduk.

Man: Wow! Bapa kau keja apa?

Ali: Tukang gunting rambut.


B.I

Ayah: Apasal B.I kamu nie asyik dapat
kosong jer...! Apasal hah?

Anak: Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi
cikgu adik dah kasi bintang banyak kat
bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4
bintang la. Bila turn adik jer, bintang dah
abis. Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan.


Sudu

Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni
setiap hari.

Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.

Doktor: Kenapa?

Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.



Mayat

Cikgu: Hasan,sambungkan 2 ayat ini
menjadi satu. 'Ali menaiki basikal ke
sekolah. Ali ternampak mayat.'

Hasan: Ali ternampak mayat menaiki
basikal ke sekolah.



Tiru

Cikgu:Encik,anak awak didapati meniru
Ali dalam exam.

Bapa:Apa bukti awak?

Cikgu:Encik tengok soalan nombor 4 nie.
Siapakah menemui Pulau Pinang?
Seman tulis "Saya tak tahu"dan anak
encik tulis "Kalau engkau tak tahu, aku
lagi la tak tahu".
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.big-forum.net

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  spunx on Mon Mar 03, 2008 10:27 am

hahahehehheehhauhuhuhuajkefwiuaghiwboqwhgvoqn drunken drunken drunken

yu dh jd pak lawak ek sekarang nih? hihi tongue geek tongue geek
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  -----;<@ on Mon Mar 03, 2008 10:59 am

spunx wrote:hahahehehheehhauhuhuhuajkefwiuaghiwboqwhgvoqn drunken drunken drunken

yu dh jd pak lawak ek sekarang nih? hihi tongue geek tongue geek

bleh geng ngan namet aracib...... Laughing Laughing
avatar
-----;<@
Active Member
Active Member

Number of posts : 185
Location : New Village
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

kisah lawak

Post  naja on Mon Mar 03, 2008 11:18 am

Chot baru habis main bolasepak dan berjalan menuju ke kereta. Tiba

di keretanya, Chot mendapati ada kesan kemik di sebelah pintu pemandu

keretanya seperti terkena bolasepak.

Keesokkan harinya, Chot membawa kereta itu ke woksyop. Mekanik di

woksyop tu yang sememangnya tahu akan ke bendulan Chot, cuba nak

mempermainkan Chot. Dia memberitahu, sekiranya Chot meniup melalui

lubang ekzos keretanya itu... pintu yang kemik itu akan kembung

kembali dan keretanya akan kelihatan seperti sediakala.

Maka, Chot pun pulang ke rumah dan mula meniup melalui lubang ekzos

keretanya itu. Tiada apa-apa yang berlaku. Chot meniup dengan lebih

kuat lagi namun tetap juga tiada apa-apa yang berlaku.

Teman serumahnya, Chet... keluar dan bertanya, "Apa hang buat tu?"

Chot menjelaskan kepada Chet bagaimana mekanik di woksyop tadi telah

mengarahkannya untuk meniup melalui ekzos kereta supaya kemikan di

pintu keretanya akan kembung semula.

Chet menggeleng-gelengkan kepala, ketawa berdekah-dekah sambil

berkata,

"HELOOOO!!! Awat la hang ni mangkuk sangat? Hang kena tutup

semua cermin tingkap kereta ni dulu baru tiup!" hehe... bendul jugak
Laughing
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Kisah chot part 2

Post  naja on Mon Mar 03, 2008 11:25 am

Chot baru lepas tangkap gambar di kedai yang berhampiran dengan

rumahnya. Sekarang, dia cuma perlu menaiki bas untuk ke Jabatan Imigresen supaya

Dia dapat membuat pasport baru untuk dirinya.

Setelah hampir sejam menunggu di perhentian bas, bas pun tiba. Chot naik

dan disebabkan bas itu penuh sesak, Chot mengambil keputusan untuk

berdiri sahaja sambil tangannya memegang gambar yang baru diambilnya di kedai

tadi. Tiba-tiba, bas itu brek mengejut. Chot terlepas gambarnya itu lalu jatuh

ke bawah tempat duduk penumpang.

Chot tunduk dan mencari gambarnya itu tadi. Bila dia nampak gambar tadi

berada di bawah tempat duduk seorang penumpang, Chot berkata, "Kak...

boleh tolong angkat sikit kain yang akak pakai tu tak? Saya nak ambik

gambar...!!"
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Admin on Mon Mar 03, 2008 12:04 pm

hahahah si awat yg benduii sgt si CHOT nieee Laughing MORE mORE we want more CHOT!!
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.big-forum.net

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  -----;<@ on Mon Mar 03, 2008 12:15 pm

panjang beno citer2 ni sume.....letih nk bce
avatar
-----;<@
Active Member
Active Member

Number of posts : 185
Location : New Village
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  spunx on Mon Mar 03, 2008 12:18 pm

Admin wrote:hahahah si awat yg benduii sgt si CHOT nieee Laughing MORE mORE we want more CHOT!!

hehhe.. suke nye admin kite ni!! Laughing Razz pirat Laughing Razz pirat
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  caca_naoto on Mon Mar 03, 2008 2:05 pm

citer2 hantu.. atau2 pengalaman2 menarik/menakutkan kat celcom dulu.. bole la share.. ehehhee..
best gak nak baca..
avatar
caca_naoto
Active Member
Active Member

Number of posts : 80
Location : Okinawa
Registration date : 2008-02-20

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  spunx on Mon Mar 03, 2008 2:10 pm

caca_naoto wrote:citer2 hantu.. atau2 pengalaman2 menarik/menakutkan kat celcom dulu.. bole la share.. ehehhee..
best gak nak baca..

tak abesē dengan celcom die caca nih aihh.. geek geek
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  caca_naoto on Mon Mar 03, 2008 2:17 pm

heheeh.. maklumla..
korang kan stay malam2 slalu.. byk nampak bende2 best.. Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad affraid
avatar
caca_naoto
Active Member
Active Member

Number of posts : 80
Location : Okinawa
Registration date : 2008-02-20

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  spunx on Mon Mar 03, 2008 2:36 pm

caca_naoto wrote:heheeh.. maklumla..
korang kan stay malam2 slalu.. byk nampak bende2 best.. Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad affraid

wuwuwuuu.. tuh kene tny admin tuh caca.. pirat bounce pirat bounce
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  spunx on Mon Mar 03, 2008 3:01 pm

ni org copy dr e-mail yg org dpt:

Abu (nama samaran) bagitau tunang dier Siti (juga nama samaran) teringin nak
jumpa nenek Siti.

Satu hari, Siti berkesempatan memperkenalkan Abu kepada neneknya.

Sambil duduk menunggu, Abu mengunyah kacang hazelnut sampai abis semangkuk.

Nenek Siti keluar lalu Abu bersalam dengan sopan santunnya sambil berkata, "Maaflah nek,
abis semangkuk hazelnut tu saya makan tadi.

Nenek Siti berkata, "Takpe, Siti memang suka sangat bawakan nenek
coklat kacang hazelnut ni.

Gigi nenek takde dah, jadi nenek isap je la coklatnya.

Kacangnya nenek
tinggalkan kat mangkuk tu."
avatar
spunx
Active Member
Active Member

Number of posts : 151
Age : 36
Registration date : 2008-01-21

View user profile

Back to top Go down

kisah alasan nak minta MC

Post  naja on Mon Mar 03, 2008 3:10 pm

Satu hari di klinik swasta... Kudut datang berjumpa doktor untuk mendapatkan rawatan sakit belakang.

Doktor: Apa hang dah buat dgn belakang hang ni?

Kudut: Saya keje syif malam. Bila saya balik umah saya kat tingkat 3 pagi tadi, saya dengar bunyi bising kat dlm bilik tido saya. Saya saspex ader org dah tido dgn bini saya. Saya tgk pintu balkoni saya terbuka. Saya berlari ke situ, jenguk ke bwh dan nampak sorang lelaki kelam-kabut lari sambil pakai baju dan seluar dia... pas tu saya terus angkat peti ais saya dan campak kat lelaki tu. Tu yg sakit belakang sampai skrg ni, doktor.

Tetiba, Chet meluru masuk ke bilik rawatan. Keadaan Chet nampak serius seolah-olah baru lepas dilanggar kereta,

Doktor: Uih! Pesakit yg saya tgh periksa ni nampak teruk. Tapi hang lagi dasyat aku tgk... apa dah jadi?

Chet: Saya dah lama menganggur. Ari ni ari pertama keje baru saya. Tapi saya lupa set alarm semalam dan pagi ni saya dah terlambat. Tgh saya berlari ke stesen bas sambil pakai baju dan suar saya, tetiba je ada sebijik peti ais hinggap kat belakang saya, doktor!

Kemudian, Chot masuk ke bilik doktor tadi. Keadaan Chot lagi teruk daripada Chet dan Kudut. Doktor terkezut bewak...

Doktor: Hang pesal lak ni?

Chot: Saya ada kat dlm satu peti ais. Tetiba jer ader org campak peti ais tu ke bwh dari tingkat 3, doktor!!!
Laughing Mad Very Happy cheers
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Admin on Mon Mar 03, 2008 3:29 pm

hahahah awat sumer berangkai2 tu.... kekkke.. Very Happy tapi CHOT ada.. yeaaa...

To spunk>> uhuks... nenek sapa la tu yea.. hhuuhuh

To Caca >> ohh nak criter ke...betui ka mau ?
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.big-forum.net

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  whitelilies.island on Wed Mar 05, 2008 8:49 am

sy ade satu citer yg nak dikongsi bersama..sy nak kongsi ni sbb sy nak tau pendpt sumer..

spt hr2 yg selalu..sy akan parking di basement D4..sehari akn byr RM5..nak dijadikan citer smlm ms balik, wallet sy lgsg xde duit..ble dah smpi kat kete baru sy perasan..sy pn xtau cane nak wat..xkan la nk jln kaki gi menara TM semata2 nak cucuk duit kan..ms tu dah kol 9 smthg..
setlh berfikir berkali2, sy decide utk kamikaze je..redah je kuar dr basement tu..smpi je kat tmpt byr tu..sy pn bertanya kat abg tu..

sy: bang, kalo sy byr esok leh x?
abg parking: ok, tp igt la ye.
sy: ok..time kaseh.

maka, abg tu naikkan palang n sy pn berlalu ngan senyuman meleret smpi ke telinga..smbl sy drive, sy berpikir2..adekah sy akn byr RM5 tu arini atau tidak?

sekian, wasalam..

Basketball Basketball Basketball
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 34
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Admin on Wed Mar 05, 2008 9:20 am

Bayaq beb..pastruh senyum mana tau lepas nie leh mintak kurang.. org kalau dah percaya kat kita kita kena balas kepercayaan tue.. bayau beb..

Very Happy
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.big-forum.net

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  whitelilies.island on Wed Mar 05, 2008 10:09 am

ohhoo..begitu yee..
hmmm... bounce rabbit bounce rabbit
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 34
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Admin on Wed Mar 05, 2008 4:45 pm

hehe so hari nie dah bayaq ke belum adaaa Smile
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.big-forum.net

Back to top Go down

soalan beshhhhhh

Post  naja on Wed Mar 05, 2008 5:08 pm

Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya Question
"Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu
helikopter, lambat plak ari nie ye"

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya: Question
"Ko nak mandi ke?"
Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang
kejap, ko nak join?"

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur: Question
"Aik? tulis surat nampak?"
Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan
aku bergerak sendiri"

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur: Question
"Makan nasik?"
Jawab : " Mata ko buta ke per? Kan aku
tengah minum teh ais nie?"

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: Question
"Baru balik dari keje?"
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi
keje lah nie...opis saya dah pindah kat
rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: Question
"Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia
pastu kompang siket pipi dia.

* Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer: Question
"Eh citer melayu ke?"
Jawab : "Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro
menentang Raksaser dari Planet X...ko
tunggu jap nanti otromen kuar".
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  naja on Wed Mar 05, 2008 5:16 pm

BERITA GEMPAR!!!!! HARAP-HARAP TENANGKAN PERASAAN
SEBELUM MEMBACA LAPORAN INI,
BAGI YANG TELAH TERLANJUR... APA NAK BUAT!!!!



Haram menikahi gadis satu kampung. JAKIM telah
mengeluarkan fatwa baru.
Setelah diadakan perbincangan dan diskusi diantara
para pemimpin JAKIM dan
ahli ulamak, memberikan fatwa pada tanggal 3
oktober tahun 2003:


"HARAM HUKUMNYA BAGI SEORANG MUSLIM LAKI-LAKI
UNTUK MENIKAH DENGAN GADIS SEKAMPUNG"


Fatwa JAKIM ini telah menimbulkan perdebatan dan
bantahan yang sangat
sengit antara yang pro dan kontra. Bahkan banyak
pihak yang menyatakan
bahawa JAKIM telah mengambil keputusan yang
tersebut tidak munasabah dan
terburu-buru. Wartawan Berita Harian telah meminta
pegawai kanan JAKIM untuk memberi ulasan yang mendalam sebab sebab
JAKIM mengeluarkan fatwa
sedemikian. Inilah isi wawancara tersebut:

Wartawan: Bagaimana JAKIM boleh mengeluarkan fatwa
haram untuk menikahi
gadis sekampung?


Pegawai Kanan : Bagaimana tidak haram, sedangkan
menikahi empat orang wanita sahaja sudah berat, apalagi satu
kampung!!!..........



hehehehehe
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Penjual terlampau

Post  naja on Wed Mar 05, 2008 5:29 pm

Penjual telur yang terlampau



Penjual Telur Di sebuah pasar tradisional.

Pembeli: "Dik, telur sekilo berapa?"
Penjual: "Telur ayam atau telur itik?"
Pembeli: "Telur ayam."
Penjual: "Telur ayam biasa atau ayam kampung?"

Pembeli: "Ayam biasa."
Penjual: "Yang tempatan atau yang import?"
Pembeli: "Yang tempatan."
Penjual: "Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh , Kuala Selangor atau
Tampin?"

Pembeli: "Yang Ipoh lah..." (Sambil terlihat kesal).
Penjual: "Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau Selatan?"
Pembeli: "Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan?"
Penjual: "Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang!
avatar
naja
Newbies
Newbies

Number of posts : 18
Age : 36
Registration date : 2008-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  whitelilies.island on Wed Mar 05, 2008 7:30 pm

Admin wrote:hehe so hari nie dah bayaq ke belum adaaa Smile

nnt blk aku byr la..
ehehehe..
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 34
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Admin on Wed Mar 05, 2008 10:41 pm

naja wrote:Penjual telur yang terlampau



Penjual Telur Di sebuah pasar tradisional.

Pembeli: "Dik, telur sekilo berapa?"
Penjual: "Telur ayam atau telur itik?"
Pembeli: "Telur ayam."
Penjual: "Telur ayam biasa atau ayam kampung?"

Pembeli: "Ayam biasa."
Penjual: "Yang tempatan atau yang import?"
Pembeli: "Yang tempatan."
Penjual: "Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh , Kuala Selangor atau
Tampin?"

Pembeli: "Yang Ipoh lah..." (Sambil terlihat kesal).
Penjual: "Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau Selatan?"
Pembeli: "Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan?"
Penjual: "Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang!

ini boleh bikin gaduh nieee
avatar
Admin
Admin
Admin

Number of posts : 217
Location : Kajang
Registration date : 2008-01-20

View user profile http://ccmisbilling.big-forum.net

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  whitelilies.island on Thu Mar 06, 2008 2:55 pm

naja wrote:Penjual telur yang terlampau



Penjual Telur Di sebuah pasar tradisional.

Pembeli: "Dik, telur sekilo berapa?"
Penjual: "Telur ayam atau telur itik?"
Pembeli: "Telur ayam."
Penjual: "Telur ayam biasa atau ayam kampung?"

Pembeli: "Ayam biasa."
Penjual: "Yang tempatan atau yang import?"
Pembeli: "Yang tempatan."
Penjual: "Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh , Kuala Selangor atau
Tampin?"

Pembeli: "Yang Ipoh lah..." (Sambil terlihat kesal).
Penjual: "Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau Selatan?"
Pembeli: "Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan?"
Penjual: "Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang!

klaka la cite nih..
cam nk pecah perut gelak..
ehehehhee..

Basketball Basketball Basketball
avatar
whitelilies.island
Active Member
Active Member

Number of posts : 194
Age : 34
Location : shaa aramu
Registration date : 2008-02-13

View user profile http://www.livinginwhiteliliesisland.blogspot.com

Back to top Go down

Re: RUangan Lepas Tension.. Meh kongsi criter Lawak or Menarik

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum